۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۱۰ هزار بسیجی زنجانی در رزمایش الی بیت‌ المقدس حضور یافتند

۱۰ هزار بسیجی زنجانی در رزمایش الی بیت‌ المقدس حضور یافتند

زنجان-معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۰ هزار بسیجی در رزمایش الی بیت‌المقدس این استان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن سهندی صبح جمعه در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵، گفت: این رزمایش که با شرکت بسیجیان گردن‌های الی بیت‌المقدس و گردان‌های کوثر برگزار شده، به نام و یاد شهید «محمدرضا زاهدی» متبرک شده است.

سخنگوی رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ که با حضور ۱۰ هزار نفر از بسیجیان گردن‌های الی بیت‌المقدس و گردان‌های کوثر در حال برگزاری است، افزود: این رزمایش که به نام و یاد شهید «محمدرضا زاهدی» متبرک شده است در منطقه عمومی رزمایش‌های سپاه استان از امروز در حال برگزاری است.

سهندی ادامه داد: ۳ هزار نفر از تعداد مذکور در شهرستان‌های استان اقداماتی از قبیل دفاع از اماکن، دفاع از مقرها و خود دفاعی را اجرا کرده‌اند و ۷ هزار نفر از بسیجیان هم در منطقه عمومی رزمایش بر اساس مأموریت‌های از قبل تعیین شده رزمایش را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالا بردن سطح آمادگی دفاعی و رزمی، بالا بردن توان رزم گردان‌های بسیج، نشان‌دادن عزمت، اقتدار و قدرت نیروهای گردان‌های بسیج از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۵ عنوان کرد و گفت: بسیجیان گردان‌ها با همان روحیه دفاع مقدسی در عملیات آفندی و پدافندی که تلفیقی از نوجوانان، جوانان و پیش‌کسوتان است رزمایش را برگزار می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بااشاره به اهمیت رزمایش الی بیت‌المقدس گفت: برای برگزاری نهایی این رزمایش طی ماه‌های گذشته برنامه‌های آموزشی برای بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ارائه شده است.

کد خبر 6230707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha